Sanistål forfremmer finansdirektør til ny CFO

Sanistål henter ny økonomidirektør (CFO) fra egne rækker. I forbindelse med, at den hidtidige CFO, Uffe Iversen, er blevet udnævnt til ny M&A Direktør, forfremmes finansdirektør Sanne Christensen til ny CFO.

Det er kun et år siden, at Sanne Christensen blev forfremmet fra Head of Finance til finansdirektør. En opgave, som hun har varetaget så overbevisende, at hun nu er det oplagte valg som ny CFO.

”Sanne blev finansdirektør samtidig med, at vi for et år siden samlede alle økonomifunktioner i én stærk enhed under hendes ledelse. Hun har i den funktion udvist utrolig høj driftssikkerhed og stærkt lederskab, og derfor er det kun naturligt, at hun nu overtager rollen som CFO efter Uffe,” siger Claudio Christensen, der er CEO i Sanistål og landechef i Ahlsell Danmark.

Sanistål blev i januar en del af Ahlsell Group, og dermed bliver Sanne Christensen CFO for alle Ahlsells aktiviteter i Danmark herunder også IT og Facility.

38-årige Sanne Christensen er uddannet revisor og havde arbejdet 11 år i revisionsvirksomheden Redmark, inden hun blev hentet til Sanistål i 2016. Med forfremmelsen har hun på blot syv år gennemgået en imponerende karrieremæssig rejse i Sanistål fra financiel controller til CFO.

Kontaktperson:

Sanne Christensen, CFO, tlf.: 29 23 12 48